четвъртък, 1 март 2012 г.

Парти-гърли от Забавлятелство Четвърто

Ето, че след едноседмично оспорвано гласуване, дойде време и за тазмесечните Любимки. Определено и на вас не ви е било лесно, като имаме предвид колко много номинации имаше за тази една седмица. Все пак сте отличили 3 проекта повече от другите и това са:




Момичета - знаете си - ако искате да се закичите с нашите значки, може да ги вземете от страничната лента. Освен това, ще се радваме да се включите като Вдъхновителки за предизвикателството през месец Април.

Сега - малко извън "правилата", решихме този месец да поканим и още 2 Вдъхновителки. Това са момичетата, поставени от вас на 4-то и 5-то място. Взехме това решение, от една страна да има повече вдъхновения за вас, а от друга страна - за да могат повече момичета да се "поизпотят" и покажат своите творби :-) Надяваме се да не ни се сърдите много, както и че тези две момичета ще приемат да направят по едно проектче за вас.

Та - тези "мекичета" са:



И последно - една малка молба...Условията не са много, нито са трудни и сме опитали да ги направим така, че да дават равен шанс на всички да спечелят скромната ни награда. За това Ви молим, спазвайте ги и бъдете коректни към останалите участници. Ние, макар да се опитваме да следим това, сме хора и е възможно да не забележим винаги. Така че помогнете и на нас, като бъдете по-внимателни и съвестно четете правилата на Забавлятелството.

Пожелаваме ви усмихнат и слънчев ден!

Гери и Злати

4 коментара:

  1. Еха,благодаря много на всички гласували за мен!
    Поздрави и на останалите колежки!
    Гери и Злати, с удоволствие чакам темата за следващото предизвикателство!Целувки и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. За мен е страхотна изненада! Благодаря на всички вас, които сте гласували за мен и извинявайте, че съм пропуснала да се включа в гласуването. Напоследък се опитвам да обикалям през възможно най- много блогове, но не винаги успявам :( Сигурна съм, че съм пропуснала страхотни проекти...
    Честито и на останалите вдъхновителки!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито на парти-гърлите ;)
    Гери, Злати, благодаря много за гласуваното доверие, а няма да ви казвам и колко много ме зарадвахте :)С нетърпение ще чакам темата на следващото забавлятелство :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честито и от мен на парти-гърлите! С удоволствие гласувам всеки път, но наистина е много трудно да се избира между толкова красиви, интересни и идейни проекти!
    А изненадата за мен е страхотна и много се зарадвах, че имам възможност отново да се включа във вдъхновяването:)!!!
    Благодаря на всички, които са гласували за картичките ми!
    Благодаря ви, Гери и Злати!

    ОтговорИзтриване