четвъртък, 1 март 2012 г.

Забавлятелство Пето "И мъжете са хора"

Здравейте приятели,

настъпи и най- ненадеждния, променлив, своенравен и непредсказуем месец – така нареченият „женски” месец Март.

Все пак, това не му пречи да носи със себе си едни от най- хубавите празници – Баба Марта, 8-ми март, Първа Пролет. По този повод ви пожелаваме – да сте бели и червени, весели, засмени и от здраве да не се отървете цялата година, че и занапред.

Сега – сигурно си мислите, че задачката за този месец ще е свързана с някой от тези празници...или с всички на веднъж?! Да, ама не ;-) Все пак трябва да има разнообразие и тъй като празника на жената се празнува от всички, а на мъжа – не, за това решихме да отдадем дължимото и на по- малко нежната половина на човечеството – мъжете, които стоически търпят нарастващите купчини с хартии, панделки и други джунджурии, докато ние се вихрим в стихията си, по средата на цялата тази неразбория.

Така, че за този месец, бихме искали да направите:

Мъжка/момчешка картичка или друг хартиен проект

Наградата разбира се сме подбрали в тон с джентълменската тема:


А ето и нашите вдъхновяващи измишльотини по таз нелека тема:

Можете да участвате максимум с 3 проекта, като прибавяте директен линк към съответната публикация, а не към целия Ви блог (защото в противен случай ще ни е трудно да намерим с кой точно проект).
Ако сте качили снимката на проекта си във Facebook, уверете се, че албумът Ви е публичен, за да може всеки да го види.

Молим Ви в публикацията с произведението, с което искате да участвате при нас, да споменете, че е за Забавлятелството с линк към блога ни Мър-Мяу.

Срокът за участие е 31 Март.

Приятно творене,
Разбойничка и Пиратка

4 коментара:

  1. Еха, хартиите са невероятни!!! :-) А предизвикателството според мен е много подходящо предвид цялата женска еуфория този месец, пък и би било много мило след като получим букет на 8ми март от любимия мъж, той от своя страна да получи една картичка :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Дано ми остане време да се включа! Темата е страхотна!
    Диляна- не ми е минавало през ум да подаря картичка, но почерпката ни е в кърпа вързана :)!

    ОтговорИзтриване
  3. Първата ми картичка е за вашето предизвикателство, което е със страхотна тема!

    ОтговорИзтриване
  4. Заинтригувана съм! Даже и идея имам, хрумна ми веднага. Дано успея да спазя срока!

    ОтговорИзтриване