вторник, 13 декември 2011 г.

Забавлятелство Второ: "Коледа, та дрънка"

Стане ли Декември месец и замирисва на снежинки, започват да се тълпят снежни човеци, да блестят украсени витрини и да витае все по-Коледна атмосфера. Празничната еуфория набира все по-голяма скорост и скоро подаръците ще почнат да се тълпят под Коледните елхи. А подарък без картичка е като камбанката без езиче - красива, но незавършена.

Затова в този зимен месец, в който всички са някак по-весели, Ви предизвикваме да направите:

Коледна картичка или проект

И тъй като наградата за това предизвикателство, късметлията ще си я получи чаааак догодина, решихме да не е с коледна тематика, за да й се порадва сега.

Стиснали сме си палци, това да е последния месец, в който ще Ви вдъхновяваме само двечките със Злати, защото от другия очакваме поканените талантливки да ни правят компания.Връзка
И тъй - ето ги и нашите вдъхновения:

Гери






И не забравяйте - Можете да участвате максимум с 3 проекта, като прибавяте директен линк към съответната публикация, а не към целия Ви блог (защото в противен случай ще ни е трудно да намерим с кой точно проект).
Ако сте качили снимката на проекта си във Facebook, уверете се, че албумът Ви е публичен, за да може всеки да го види.

Молим Ви в публикацията с произведението, с което искате да участвате при нас, да споменете, че е за Забавлятелството с линк към блога ни Мър-Мяу.

Срокът за участие е 31 декември.

Ваши,
Меденка и Захароска





9 коментара:

  1. Леле, колко бързо на мен ми мина времето! Дошло време и за второто Забавлятелство, което е тооооооолкова коледно Медено и Захаросано!

    ОтговорИзтриване
  2. Тук вече ще се включа :-)
    Много ме е яд, че в предното не успях :-)

    ОтговорИзтриване
  3. :) Направо хвърчи това време, наистина...
    Ама то е щото с такива готски ентусиасти като вас бързичко минава времето. ;)

    Тука ми замирисва на рекорд по участия този път хи-хи :)
    Нинка, знам, че ще удариш едно рамо за него ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Gery, дори възнамерявам три пъти да участвам, че да си наваксам :-)
    И за не ме обвините, че няма хартия в проекта ми, ще допълня, че топката и елхичките са от хартия :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Аз бих добавила и "забавлятелски блог, та дрънка". Отново поздравления, за малко да пропусна да се включа, хем точно това предизвикателство ми се наби най-напред за участие по темата на моите картички! Може да е отскоро, но е вече мой любим блог, радвам се, че го има, страхотно разнообразие ще бъде винаги - знам си аз!
    Затова, заповядайте за наградка при мен!!! Чакам ви!

    ОтговорИзтриване
  6. Твори народа та се къса! Супер сте :-) Много красиви неща.Успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  7. Момичета само с една картичка ли можем да участваме? Аз вчера направих още 2 и исках и тях да ги включа!??

    ОтговорИзтриване
  8. Иси, всеки може да участва с до 3 хартиени проекта :)Тъй че давай смело!:)

    ОтговорИзтриване
  9. Хм, в бързината съм се пообъркала с условията на различните предизвикателства и не само, че бях сложила линкове с нехартиени неща, но и бяха повече от три... махнах ги след подсещанка от Злати :)
    Поздрави и най-добри пожелания от мен!

    ОтговорИзтриване