неделя, 1 януари 2012 г.

Забавлятелство Трето:"Рожден ден, празнувам аз..."

Този месец реших да постъпя малко егоистично и да "изритам" за малко Гери...
Защо ли? Защото този месец (към края) ставам официално на 4. От толкова много време съм на 3, че вече мисля да си кажа реалните години (разбира се, за да съм честна - ставам на 31, което си е чиста четворка хихи).

Сега - сигурно трябва да обясня и защо съм била на тЛи, нали? Като цяло - щото ми е толкоз акъла и обичам да се връзвам да две опашки...и защото като се моля за нещо, се опитвам да докарам жалната детска муцунка (и почти винаги ми се получава)

Та - за да зарадвате рожденничката, този месец трябва да направите нещо (до колкото то е направено от хартия) за:


Рожден ден

О, да, за малко да забравя...Нали знаете как Пипи Дългото чорапче раздаваше подаръци на рожденния си ден?! Е - ние ще дадем само един, но все пак няма да е лошо да го видите, нали ;-)





А ето ги "нашите"...и "вашите" вдъхновения:


Злати



Гери



Нели - Nelly's Handmade



Мария - MaDe




Валентина - Valchen



Антония - Miss Emerald





Кали - KalySto




Мила - Beautiful World





Страшни неща са направили сладурките, нали? Много се радваме, че с такъв ентусиазъм прегърнаха идеята да Ви вдъхновят!:) Благодарим Ви, мацки!



И да напомним пак - Можете да участвате максимум с 3 проекта, като прибавяте директен линк към съответната публикация, а не към целия Ви блог (защото в противен случай ще ни е трудно да намерим с кой точно проект).
Ако сте качили снимката на проекта си във Facebook, уверете се, че албумът Ви е публичен, за да може всеки да го види.

Молим Ви в публикацията с произведението, с което искате да участвате при нас, да споменете, че е за Забавлятелството с линк към блога ни Мър-Мяу.

Срокът за участие е 31 януари.

Ваши,

Корделка и Финтифлюшка 

4 коментара:

  1. Честина нова година, творителки на красота и вълшебства! Всичко най-най-най-....през 2012, но най-много здраве!
    Целувкиииии!

    ОтговорИзтриване
  2. Честита и от мен момичета,бъдете все така усмихнати ,творящи и предизвикващи!Страхотни сте!Нека новата година,ви донесе всичко за което мечтаете!С поздрав:Ива

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни и вдъхновителни неща сте натворили!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Честита нова година и от мен,мили момичета.Реших да взема участие в това интересно предизвикателство,но като новобранец направих гаф.Резултата е ,че два пъти участвам с една и съща картичка,а това не е редно.Та молбата ми е да изтриете,ако можете №91,понеже тя така и не се отваря.Предварително ви благодаря и моля от сърце да ме извините за причиненото неудобство.Желая ви всичко добро:)))

    ОтговорИзтриване